Sunday 16 December 2012

Testimonial Shaklee 1

Dalam duk promote product, tak sangka ramai je dalam diam kawan2 kita dah
lama mengamalkan product dari Shaklee ni..
Nak ikutkan saya pun dah lama kenal Shaklee ni. suami dulu penah suatu ketika dulu join SHaklee
tahun 2001. wah 10 tahun lepas.. teringat cara konvensional dia approach customer and explain
kt saya ape product yang bagus ketika tu. masa tu kita student, so duit pun so-so.
Tengok harga leh tahan gak.. huhu..Tapi Shaklee sekarang tak lagi..Harga mampu milik dan orang kita
pun well-educated. Dah paham keperluan2 utama badan yang kadang2 memang sangat meruncing diperlukan di zaman serba canggih dan mencabar. Penyakit pun banyak! Marketing plan yang direkabentuk bawah group2 tertentu pun dah sangat cantik..
So cerita asal, seorang kawan telah berkongsi testimoni pendek dengan saya. So saya pun apa lagi,
print screen and share with others. So kata kuncinya, tak salah mencuba. Untuk kebaikan dan kesihatan kita jugak.
So jom borong vitamin C!! Vitamin terlaris di pasaran Shaklee ketika ini =)


Sila email terus ke mahujadicantik@gmail.com untuk keterangan lebih lanjut.
OR
Whatsapp/SMS : 012 6649487

1 comment:

  1. Alhamdulilah lepas ambil Alfafa susu badan semakin bertambah dan menjadi pekat ni semua berkat kerajinan dan usaha yg berterusan utk meneruskan breastfeeding Adam Zarif,Allah permudahkan lepas saya amalkan produk Shaklee.Bukan tu je saya jugak mengamalkan set berpantang Zink+b complex+vit c badan jadi bertenaga,segar dan ceria walaupon bangun seawal 5.30pg dan tidur selepas jam 12.00mlm.
    Terima kasih Shaklee and also Musliana

    ReplyDelete