Saturday 15 December 2012

Shaklee Collagen Powder (CP)

Sebagai permulaan, sudah tentu saya ingin berkongsi cerita dengan produk apa yang tengah HOT sekarang ni..
Ini bulan Disember kan? Yer, Dec 2012, Shaklee ada promotion buy 6, FREE 1!
Aperr? tak percaya..??
Tolonglah percaya..!!
Tak tipu, barang siapa yang membeli 6 kotak Collagen Powder ni, maka dia akan memperoleh 1 kotak PERCUMA hokey..
Hah, mahal??? Laa, kalau hangpa takmau beli 6 kotak, hangpa kongsi2 la..haa dapat dak?

Ok, saya memang pantang cakap pasal produk HOT di pasaran dan testimoni gempak2 ni..cer tengok testimoni kt bawah ni..lepas 3 kotak customer ni consume CP ni, tengok lah hasilnya..

So saya pun apa lagi, dah mula mencuba CP ni dan sudah pun jatuh cinta..
3 hari saya menggunakannya, dah rasa kelembutan kulit..
masuk dekat 7 hari saya makan, wahhh dah ada yang menegur..
lagi la rasa tak sabar2 nak tunggu 8 minggu pulak..hehe
So tak rugi, ini sebagai pelaburan jugak.
Suami suka, customer pun tertanya-tanya..tak gitu?
So ni selepas saya consume tak sampai pun seminggu...
walaupun belum mencapai target yang diingini, konsistensi tu perlu yer akak-akak, adik-adik..hehe..

So apa yang anda perlu tahu kebaikan Collagen Powder ni yer? Ok meh nak kongsi serba sedikit yang saya tahu pasal Shaklee Collagen Powder ni..

Pertama
Ia daripada fish collagen, yang biasa kita dengar ada pelbagai jenis collagen. So ini adalah salah satu daripadanya.. Collagen ini berbentuk serbuk, sangat pure dan mudah larut..Rasanya seperti tiada rasa apa-apa jika dicampur dengan apa sahaja minuman kegemaran anda..

Kedua
Fungsi collagen itu sendiri yang perlu anda tau seperti diterangkan di dalam gambarajah di bawah. Mencerahkan, mengurangkan garis halus, melembabkan kulit, menegangkan struktur kulit dan sebagainya..So semakin kita meningkat dewasa, semakin berkuranganlah kandungan collagen dalam badan. Jadi, disinilah perlu/pentingnya supplement collagen diambil untuk mengekalkan kandungan collagen kita.

Ketiga
Shaklee CP ni mudah dibawa ke mana-mana, ia disediakan dalam bentuk sachet. So kalau nak ke pejabat ke, bersiar-siar ke, balik kampung ke..bawa saja sachet dan simpan dalam beg tangan. kan mudah? dan dari setiap sachet, kita dah tau keperluan kita seharian tu. Hanya 1 sachet, konsisten selama 8 minggu untuk melihatkan hasilnya..

Keempat
Isi kandungan ataupun ingredient yang perlu anda tahu dalam CP ni, ada pelbagai khasiat untuk keremajaan kulit anda...yang paling penting adalah dari mana sumber collagen itu sendiri. So disini Shaklee terangkan apa ingredient itu dan fungsinya sekali..


Akhir sekali..
Kelebihan daripada apa yang saya lihat selain daripada keanjalan kulit, saya juga dapati, rambut yang sering gugur sudah tidak lagi menunjukkan keguguran yang kronik, kuku juga semakin kuat ( dulu selalu je mudah patah ) dan tapak kaki tidak lagi kering seperti dahulu..
Jadi, jika anda rasa anda perlukan supplement ini atau ini lah supplement yang anda cari selama ini, jom kita borong ramai2 sementara promotion ini masih berjalan...cantik itu subjektif, yang penting sihat.
Jadilah orang yang sihat untuk menjadi cantik :)

"Be Healthier To Prettier"

Email to mahujadicantik@gmail.com untuk keterangan lanjut.

No comments:

Post a Comment