Thursday 3 January 2013

Herb-lax : Sejenis herba terpilih

Secara randomnya, herb-lax adalah sejenis herba yang bertindak seperti julap. Melembutkan najis, melawaskan perut dan digestion anda.
Apabila perut sentiasa lawas dan membuang segala kekotoran didalam usus anda, ini dinamakan detox.
Detox perlu untuk kita kekal sihat, cantik dan berketerampilan. Jadi secara tidak langsung, perut juga menjadi kempis. =)

Herb-LaxTM Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas.*

Bagi menangani kesulitan membuang air besar, Herb-LaxTM yang lembut boleh membantu.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa).  Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Kepada mereka yang mengamalkan diet bagi menurunkan berat badan, dinasihatkan ambil lah herb-lax bersama-sama dengan Lecithin dimana ia akan membakar lemak/kolestrol degil yang selalunya menjadi punca kegemukan.
Nampak tak, dah bakar lemak, detox lagi..so apa je yang tinggal? Yang tinggal adalah tubuh yang ramping*, badan yang sihat, kulit yang cantik. Jadi jangan tunggu lagi, dapatkan set Herb-lax dan Lecithin serendah RM100 sekarang!




PM/SMS 0126649487 ( Nana )
ID 911101

*kawal permakanan yang diambil untuk menampakkan hasil penurunan berat badan yang memberansangkan


No comments:

Post a Comment